Zelfmoordneigingen/depressie

Ik kan moeilijk Adem halen, als ik lucht uit wil blazen kan ik niks meer netalsof ik verstik ik heb geen luchtinhoud meer. In m’n benen heb ik constant tintelingen en branderig gevoel ik ervaar de wereld heel anders ik kan nergens meer plezier in beleven en heb constant bewegingsdrang en zelfmoordneigingen het is zo somber en donker in de wereld waar komt dit probleem vandaan kan anti depressiva deze klachten oplossen.

Reageren
    Reageren

ik heb de test gedaan en komt score 58 uit. Ik heb zelf geen kracht meer in m’n lichaam al 10 maanden lang zit ik in deze situatie en het wordt maar erger. Sorry dat ik het zo stel maar wat is het beste nu zijn deze zware klachten bekend net als nu door heel m’n lichaam heen een branderig  gevoel heb geen luchtinhoud meer ik kan gewoon feitelijk niks meer.

Reageren

Dan heb je toch duidelijk last van hyperventilatie. Dat is een verklaring voor een heel deel van je klachten. je zou naar een fysiotherapeut moeten gaan voor ademhalingsoefeningen.

Reageren

maar hyperventilatie is maar een onderdeel neem ik aan van het echte probleem?

Reageren

Da klopt. Het is een gevolg van een probleem. Maar als je er iets aan doet, kan het wel al voor afname van enkele klachten zorgen

Reageren

ga aub naar de huisarts, veel sterkte

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zelfmoordneigingen/depressie

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe