- CHRIS2 juli 2018 om 12:55
Ik heb al lang last van duizeligheid alleen het komt pas als ik ga slapen en pas nadat ik in slaap val komt de duizeligheid en word ik met een “duizeligheids aanval” wakker en heb moeite met slapen hierdoor, ik leef opzich nog wel gezond alleen ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, ik ben ookal naar de huisarrs geweest, bloed laten prikken en er kwam niks uit, daarom dwcht ik het internet te proberen
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 13:03Slaap je voldoende? Hoe oud ben je? Drink je voldoende water? Gebruik je medicijnen alcohol of drugs? Wat doe je zoals de laatste 2 uur voordat je gaat slapen? Hoe lang voordat je slapen gaat eet je nog en wat eet je dan? heb je er ook overdag last van als je b.v. op de bank gaat liggen?
ReagerenCHRIS2 juli 2018 om 13:18- Â Ik slaap rond de 6 7 of 8 uur op een avond, ik ben 19, ik drink niet zo heel veel water, ik drink niet gebruik ook geen medicijnen maar rook wel wiet voordst ik ga slapen soms rond de 2 a 3 op een avond. De laatste 2 uur kijk ik youtube filmpjes, eet ik wat zoals chips enzo en meestal nog voordat ik naar bed ga eet ik nog wat. En overdag heb ik er geen last van het komt heel soms en dan blijft het voor een paar dagen of zelfs een week en dan gaat het weer weg
CHRIS2 juli 2018 om 14:09correctie ik heb er overdag ook lasf van als ik probeer te slapen en heb over het algemeen een licht/duizelig gevoel en als ik mijn ogen beweeg naar een links rechts of welke kant dan ook word ik er al duizelig van
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 16:23Je zou per dag 1,5 – 2 liter water moeten drinken. En dan is er natuurlijk noch het drugsgebruik.. Ik zou toch een proberen om het bij 1 joint te houden of beter nog: geen en dan eens kijken of dat invloed heeft
Reageren