Zoeken Vraag het forum

Duizeligheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • CHRIS

Ik heb al lang last van duizeligheid alleen het komt pas als ik ga slapen en pas nadat ik in slaap val komt de duizeligheid en word ik met een “duizeligheids aanval” wakker en heb moeite met slapen hierdoor, ik leef opzich nog wel gezond alleen ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, ik ben ookal naar de huisarrs geweest, bloed laten prikken en er kwam niks uit, daarom dwcht ik het internet te proberen

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Slaap je voldoende? Hoe oud ben je? Drink je voldoende water? Gebruik je medicijnen alcohol of drugs? Wat doe je zoals de laatste 2 uur voordat je gaat slapen? Hoe lang voordat je slapen gaat eet je nog en wat eet je dan? heb je er ook overdag last van als je b.v. op de bank gaat liggen?

Reageren
    CHRIS
    1.  Ik slaap rond de 6 7 of 8 uur op een avond, ik ben 19, ik drink niet zo heel veel water, ik drink niet gebruik ook geen medicijnen maar rook wel wiet voordst ik ga slapen soms rond de 2 a 3 op een avond. De laatste 2 uur kijk ik youtube filmpjes, eet ik wat zoals chips enzo en meestal nog voordat ik naar bed ga eet ik nog wat. En overdag heb ik er geen last van het komt heel soms en dan blijft het voor een paar dagen of zelfs een week en dan gaat het weer weg
    Reageren
    CHRIS

correctie ik heb er overdag ook lasf van als ik probeer te slapen en heb over het algemeen een licht/duizelig gevoel en als ik mijn ogen beweeg naar een links rechts of welke kant dan ook word ik er al duizelig van

Reageren
    John (moderator)

Je zou per dag 1,5 – 2 liter water moeten drinken. En dan is er natuurlijk noch het drugsgebruik.. Ik zou toch een proberen om het bij 1 joint te houden of beter nog: geen en dan eens kijken of dat invloed heeft

Reageren
Reageer op: Duizeligheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.