Zoeken Vraag het forum

Duizeligheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo, ik ben vanochtend toen ik in mn bed lag enorm duizelig wakker geworden, en met moeite mn hoofd omhoog gekregen. Ik ben verder ook duizelig maar wanneer ik lig is mn duizeligheid het meest. Ook ben ik misselijk, vooral als ik iets eet… Overigens heb ik ook een beknelde zenuw in mn nek waar ik fysio voor krijg. Ik wil als ik het morgen nog heb hiermee naar de dokter. Heb vanacht voldoende 8 uur geslapen en geen spanning/stress. Weet iemand wat dit is?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Bloeddruk ook gemeten en was 125/69 wat normaal is geloof ik

Reageren
    John (moderator)

Je bloeddruk is prima.  Het zou door de beknelde zenuw kunnen komen. Maar als de klachten aanhouden ga dan inderdaad even naar de huisarts

Reageren
    alias

Ik ben dus vandaag naar de huisarts gegaan, overigens niet mijn eigen huisarts, en ben er niet wijzer op geworden. Allereerst meette ze mijn bloeddruk, het was 8 uur ’s ochtends en had niet eens ontbeten, en er kwam 110/70 uit. Ookal vertelde ik haar dat de afgelopen 2 dagen mn bloeddruk normaal was, bleef ze zeggen dat het door een lage bloeddruk komt… En toen deed ze nog een neurologisch onderzoek, waar alles allemaal wel prima was. Ik kreeg uiteindelijk te horen dat ik wat hartigs moet eten en dat het ”waarschijnlijk” een virus op m’n evenwichtsorgaan is. Kon ze niks aan doen en zou dagen tot weken duren tot het vanzelf weggaat.

Nou vind ik het allereerst raar hoe ze zonder een scan oid zomaar een diagnose kan ”stellen” wat ook maar waarschijnlijk is… En dat ze, ondanks ik haar erop heb gewezen dat mijn bloeddruk afgelopen dagen heel normaal was, me nog erop bleef wijzen dat het ook ”waarschijnlijk” door mijn lage bloeddruk zou komen….

Is het oké om nog eens een afspraak met mijn eigen huisarts te maken? Ik heb dit in de eerste instantie al niet gedaan, omdat ik dan tot volgende week moest wachten…

Reageren
    John (moderator)