- Bernard13 april 2018 om 15:23
Sinds ongeveer 1 jaar heb ik last van mijn korte termijn geheugen. Ook heb ik last van lusteloosheid, dingen laten vallen, kan ik mijn eten niet klaarmaken, ademnood en kan ik mijn schrijfstijl moeilijk vinden. Ik was bij de Arts, die mij vervolgens naar de Neuroloog stuurde, die vervolgens naar de Psycologische dienst stuurde en mij weer naar de Neuroloog stuurde. Volgens haar was het te wijten aan dat ik mijn relatie uithad, niet meer hoefde te werken en dat ik astma/apneu had. Nu ben ik verhuisd, want dat wou mijn relatie, ben haar niet vreemd gegaan, heb haar nooit uitgescholden of wat dan ook. Heeft iemand ook deze kenmerken? Ik heb geen medicatie.
2 reactiesReagerenCatootje14 april 2018 om 09:03Denk bij lusteloosheid maar ook bij astma aan de rol van je voeding, darmflora, tekorten aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten. Bij apneu kunnen een verkeerde ademhaling maar ook tekorten aan bepaalde voedingsstoffen een rol spelen, zoals magnesium. Je zou advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied.
ReagerenBernard14 april 2018 om 10:35Hallo Catootje, bedankt voor Uw informatie.
Reageren