Zoeken Vraag het forum

Druk in hoofd & zware evenwichtsproblemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Frank

goede dag heb te maken met zeer vervelende probleem.

ik ben sinds 2 December 2018 tot de dag van vandaag constant Duizelig met erge evenwichtsproblemen,zeker tijdens het lopen dan voelt het alsof ik achterover zal vallen of opzij geduwd word.

Heel onzeker op de benen dus, zelfs enkele minuten lopen is al een grote moeite en dat voor iemand die in het verleden juist veel liep en sportte.

Heb ook last van een constante druk in hoofd (vooral in de slaapen) dat zorgt er ook voor dat last in slaap val s’avonds.

Ook druk achter me ogen, het gevoel alsof ze heeel droog zijn en rond bewegen gaat lastig.

Pijn tussen de schouderbladen, als ik diep ademhaal of moet bukken dat krijg ik daar er last van.

Ook het gevoel alsof ik niet

meer goed na kan denken of gebeurtenissen uit het verleden.

symtonen waar ik last heb op een rijtje :

Evenwichtsstoornis

afwezigheidsgevoel

mindergevoel in benen tijdens het lopen

ooglid tintelingen dagelijks

duizeligheid tijdens het lopen (alsof bepaalde tegels op de grond dubbel gezien worden )

Ben al 2x langs de huis arts geweest voor hulp, maar die arts zegt me dat het vanzelf weer over gaat,en dat er meer mensen zijn langs gekomen met deze klachten en sommige hadden er 2 jaar last van maar js het wel vanzelf weer overgegaan.

maar hierdoor kan ik nauwelijks eens rustig lopen.

Ik zou graag willen weten wat het kan zijn,zodat als ik weer naar de Dokter ga dat ik dan kan vertellen wat het kan zijn dan bekijkt de arts het wel verder.

hyperventilatie is uitgesloten,had me arts verteld na paar kleine testjes.

ik ben pas 18 jaar.nooit eerder zulke klachten gehad.De kans is dus zeer klein dat het iets ernstigst zal zijn zo meldde mijn arts.

Ik sport genoeg en eet gezond, wat zou dit kunnen zijn???

hoor het graag!!

gr

4 reacties
    Reageren
    Frank

excuses datum van de klachten begonnen op 2 December 2017

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga in ieder geval terug naar de dokter en laat je dan niet zomaar wegsturen

Reageren
    Catootje

Je voedingspatroon kan een rol spelen. Het gaat niet om gezond eten maar om eten wat jouw lichaam nodig heeft. Het beste bij elk eetmoment complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels. Verder tekorten aan bepaalde voedingsstoffen. Bloedonderzoek zegt wat dat betreft niet zo heel veel en lang niet alles stofjes worden getest. Mensen die weinig of geen vlees eten kunnen stoffen tekort komen als lysine, carnitine, taurine, carnosine, creatine enz. Sporters kunnen vaak ook wel wat extra voedingsstoffen gebruiken.

Kan ook zijn dat je teveel spanning vastzet in je schouders. Wat het sporten betreft; ben je lekker bezig met sporten of sport je te intensief?

Ook kan je nog denken aan de rol van electrosmog, zoals wifi, electrische wekker, smartphone. Metaalvrij slapen is ook belangrijk voor een goede aarding en ontspanning van je lichaam. In sommige woningen heb je te maken met balkon of uitbouw boven je raam, waardoor je een rare lichtval krijg. Kan soms ook klachten geven.

Reageren
    Frank

ik eet 4x per week vlees en eet 2x per week vis en dagelijks groenten.

heb wel altijd naast me bed me mobiel aan de lader zitten.

span wel vaak express me schouders aan en houd vaak me buik in (heb een buikje waar ik me best voor schaam)

heb last tussen me schouderbladen alsof daar iets vast zit of er iets mis met me longen.

hoor het graag!

Reageren
Reageer op: Druk in hoofd & zware evenwichtsproblemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.