- Anoniem11 maart 2016 om 21:57
Hallo,
Heb sinds een paar maanden volgende klanten
– bijna constante duizeligheid of draaierigheid, als een soort van sufheid of licht zijn in het hoofd… moeilijk uit te leggen maar ik voel me niet 100% helder… (vermindert als ik even ga liggen),
– daarmee gepaard gaat vaak druk rondom mijn oren, soms ook meer algemene hoofdpijn,
– af en toe aanvallen waarbij ik onwel wordt: mijn bloeddruk wordt dan erg laag en mijn hart overslaat, ik wordt dan ook bleek en begin te zweten terwijl mijn handen koud aanvoelen,Het begon een paar maanden geleden, maar lijkt steeds erger te worden. Ik ben bij de dokter geweest voor een CT scan, maar daarbij was alles in orde. Heb ook al bloed laten nemen en daar was alles oke buiten een licht vitamine B tekort. Ook werd meermaals mijn bloeddruk gemeten en een hartfilmpje gemaakt. 2x was dat oke, 1x was er, toen ik net zo’n aanval kreeg bij de dokter, een lage bloeddruk en een hart dat oversloeg. Zoals eerder gezegd helpt het steeds als ik even ga liggen, maar dat is niet altijd zo vanzelfsprekend als je niet thuis bent…
Ik heb nu volgende week een afspraak bij een cardioloog. Iemand die gelijkaardige klachten heeft en/of weet wat hiervan de oorzaak kan zijn? Het is erg vervelend en ben al sinds vorige thuis van werk omdat ik bang heb om zulke aanvallen te krijgen…
Alvast bedankt