- Lacuna16 januari 2011 om 16:46
Hoi,
Ik heb een vraag en weet er niet zo goed raad mee. Sinds afgelopen week voel ik me wat slecht, beetje verkouden, dacht krijg de griep. Ineens werd ik ook vaak duizelig als ik opstond of aan het lopen was terwijl ik wel goed gegeten had. Nu heb ik sinds vrijdag een druk op mijn hoofd wat echt veel pijn doet. Het is alleen links en het loopt tot mijn slaap. Ook hangt mijn oog een beetje dicht. Ik heb gekeken naar de symptomen van voorhoofdholte ontsteking en bijholte ontsteking, maar die komen niet overeen. Ook kan het geen migraine zijn want die symptomen ken ik en het voelt niet het zelfde. Vermorgen heb ik 1000mg paracetamol ingenomen en ook toen wilde de pijn niet zakken. Uiteindelijk een ibuprofen 400mg ingenomen toen zakte de pijn een beetje. Het is nu dragelijk maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Kent iemand dit of heeft iemand hier wel eens van gehoord? Want ik wil er graag vanaf. Alvast bedankt voor jullie antwoord.
1 reactieReagerenbrenda A16 januari 2011 om 21:15ga hier even mee naar de huisarts, het is zo moeilijk te beoordelen op een forum. heb je koorts?
Reageren
het kan een virus zijn, het kan komen door het oor.
misschien clusterhoofdpijn?
of is de verlamming oog erger geworden? Ziekte van Bell ?
beterschap, Brenda