Zoeken Vraag het forum

Gevoel alsof er iets in het voorhoofd zit.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Claudiaxxx

Sinds een paar maanden heb ik het gevoel alsof er iets in mijn voorhoofd zit. Ik krijg een naar gevoel (als een soort beestje dat zich beweegt) precies in het midden van mijn voorhoofd. Ook heb ik een pijnlijke druk in en achter mijn ogen.
    Volgens de huisarts is het spanningshoofdpijn en moest ik maar mijn schouders omlaag houden en mijn nek naar achteren. Dan zou het wel weg gaan. Dit hielp niks.
    Vervolgens ben ik eens naar de opticien gegaan. Die raadde een bril en lenzen aan. Tijdens het dragen van mijn bril zijn de klachten het minimaalst. Tijdens het dragen van mijn lenzen werd het steeds erger. Intussen heb ik lenzen met een andere sterkte en die helpen net zo weinig als het eerste setje lenzen.

Wie herkent dit?
    Ik word intussen zo gek van het gevoel in mijn voorhoofd dat ik soms mijn vel wel open wil krabben om het weg te halen.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat je toch spanningshoofdpijn kunt hebben en dat het beter om geen lenzen te dragen omdat je ogen daar waarschijnlijk niet goed op reageren. Dat kan eventueel een deel van je klachten veroorzaken.
    Niet iedereen kan lenzen dragen.

Reageren
    Cornelis

Hallo Claudia heb je er nog steeds last van ik heb namelijk het zelfde probleem sinds een week heb ik ook iedere dag meerdere keren dat zelfde gevoel in mijn voorhoofd ben benieuwd of je er inmiddels achter bent gekomen mvg Cornelis

Reageren
Reageer op: Gevoel alsof er iets in het voorhoofd zit.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.