- Meer2 februari 2018 om 22:16
Hallo,
Ik ben al best wel lange tijd bang voor een hersentumor. Al een maand hoofdpijn en daarnet gebeurde er iets engs. Ik zat in kleermakerszit, toen ging ik normaal zitten en na ongeveer 10 seconden begon mijn ene voet te prikkelen en werd gevoelloos. Omdat ik wist dat uitvalsverschijnselen een van de tekenen is van een hersentumor, werd ik heel panisch. Ik wist niet wat ik moest doen en wreef maar over mijn voet… uiteindelijk hielp het wel maar ik zit nu de hele tijd te letten op hoe mijn been voelt enz. Of ik hem nog voel. Wat moet ik doen? De dokter bellen voor een afspraak? Of is dit niet ergens waar ik me zorgen over hoef te maken..? En oh, zijn er misschien een paar zelftestjes die je kunt doen om te weten of je misschien een hersentumor Hebt? Mvg2 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2018 om 22:21Dat heeft toch alles te maken met de kleermakerszit daarvoor. Je bloedtoevoer is gewoon even wat minder geweest. Om daarbij aan een hersentumor te denken is toch wel heel erg overdreven
ReagerenMeer2 februari 2018 om 22:28Ja weet ik… Haha maar ben gewoon heel bang en denk dat dus bij ieder pijntje… bedankt voor het reageren, ik ga nu maar slapen :).
Reageren
Mvg