- Anoniem25 februari 2014 om 14:38
Hallo allemaal
Ik heb hulp nodig. Ik heb een tijdje geleden op mijn vriend gezeten met me benen over zijn middel heen. We hadden allebei onderbroek en broek aan, ik bewoog over zijn geslachtsdeel heen. Hij is klaargekomen en ik niet. Ik voelde aan zijn broek en het was nat. Ik ben nu een week over tijd en zo bang dat ik zwanger kan zijn. We hadden kleren aan en ik ben nog maagd.Help meeee!!
Groetjes Fenna
8 reactiesReagerenAnoniem25 februari 2014 om 17:43Hoi dat vraag ik me ook af ik zat ook zo op mijn vriend met mijn benen om hem heen en hij is ook klaargekomen ben zo bang!!
Groetjes doortje
ReagerenJohn (moderator)
25 februari 2014 om 18:26Beste Fenna en Doortje,
Zo kun je dus onmogelijk zwanger worden. Jullie moeten jullie PC, laptop of ipod opf ipad eens gebruiken om nuttige dingen op het internet op te zoeken.
Reageren
Bijvoorbeeld hoe je zwanger kunt raken.Anoniem25 februari 2014 om 18:44Bedankt Tandor, ik heb op het internet gekeken maar daat wordt ik alleen maar gemaakt en beweren ze dat voorvocht en/of sperma door ondergoed en broek kan en zo in je vagina kan komen ookal ben je maagd. Ik heb nooit seksuele voorlichting gehad en weet niet of ik dat nu nog ergens kan terug lezen op een betrouwbare site
Groetjes doortje
ReagerenJohn (moderator)
25 februari 2014 om 19:00Om zwanger te raken moet er toch echt sperma direct in je vagina terecht komen.
Kijk hier eens:
ReagerenAnoniem25 februari 2014 om 19:25Bedankt voor de site ik heb het doorgelezen maar het meeste wist ik wel. Ik wil eigenlijk een site waar ik kan leren hoe je wel en niet zwanger kunt raken..
ReagerenJohn (moderator)
25 februari 2014 om 19:34Ik heb ook even gezocht maar een geschikte site heb ik nog niet kunnen vinden.
In ieder geval:
Reageren
Van langs elkaar wrijven met kleren aan wordt je niet zwanger. Sperma gaat NIET door kleding. Er moet dus echt vers sperma in je vagina terecht komen. Dat kan door neuken, maar ook door vingeren als er vers sperma aan de vingers zit. Ook van pijpen en anale seks kun je niet zwanger raken. In alle overige gevallen bijvoorbeeld naakt met de penis over en langs de vagina wrijven zou je een condoom moeten gebruiken. Niet alleen om te voorkomen dat je zwanger wordt maar ook ter voorkoming van SOA’s.
Als jullie nog specifieke vragen hebben stel ze dan hier, ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.Anoniem25 februari 2014 om 20:08Super bedankt. Er is geen forum waar ik duidelijke antwoorden krijg als deze. Ik word overal een beetje uitgelachen omdat ik er niet veel vanaf weet. Ik geloof nu eindelijk dat ik niet zwanger kan zijn met kleren aan.
ReagerenJohn (moderator)
25 februari 2014 om 20:15Fenna/doortje (ik zie dat beide namen door dezelfde persoon zijn gebruikt. Dat was natuurlijk niet nodig)
Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust.
Reageren