Zoeken Vraag het forum

Help!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal
    Ik heb hulp nodig. Ik heb een tijdje geleden op mijn vriend gezeten met me benen over zijn middel heen. We hadden allebei onderbroek en broek aan, ik bewoog over zijn geslachtsdeel heen. Hij is klaargekomen en ik niet. Ik voelde aan zijn broek en het was nat. Ik ben nu een week over tijd en zo bang dat ik zwanger kan zijn. We hadden kleren aan en ik ben nog maagd.

Help meeee!!

Groetjes Fenna

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoi dat vraag ik me ook af ik zat ook zo op mijn vriend met mijn benen om hem heen en hij is ook klaargekomen ben zo bang!!

Groetjes doortje

Reageren
    John (moderator)

Beste Fenna en Doortje,

Zo kun je dus onmogelijk zwanger worden. Jullie moeten jullie PC, laptop of ipod opf ipad eens gebruiken om nuttige dingen op het internet op te zoeken.
    Bijvoorbeeld hoe je zwanger kunt raken.

Reageren
    Anoniem

Bedankt Tandor, ik heb op het internet gekeken maar daat wordt ik alleen maar gemaakt en beweren ze dat voorvocht en/of sperma door ondergoed en broek kan en zo in je vagina kan komen ookal ben je maagd. Ik heb nooit seksuele voorlichting gehad en weet niet of ik dat nu nog ergens kan terug lezen op een betrouwbare site

Groetjes doortje

Reageren
    John (moderator)

Om zwanger te raken moet er toch echt sperma direct in je vagina terecht komen.

Kijk hier eens:

http://www.hoehetmoet.nl/

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor de site ik heb het doorgelezen maar het meeste wist ik wel. Ik wil eigenlijk een site waar ik kan leren hoe je wel en niet zwanger kunt raken..

Reageren
    John (moderator)

Ik heb ook even gezocht maar een geschikte site heb ik nog niet kunnen vinden.

In ieder geval:
    Van langs elkaar wrijven met kleren aan wordt je niet zwanger. Sperma gaat NIET door kleding. Er moet dus echt vers sperma in je vagina terecht komen. Dat kan door neuken, maar ook door vingeren als er vers sperma aan de vingers zit. Ook van pijpen en anale seks kun je niet zwanger raken. In alle overige gevallen bijvoorbeeld naakt met de penis over en langs de vagina wrijven zou je een condoom moeten gebruiken. Niet alleen om te voorkomen dat je zwanger wordt maar ook ter voorkoming van SOA’s.
    Als jullie nog specifieke vragen hebben stel ze dan hier, ik zal proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Reageren
    Anoniem

Super bedankt. Er is geen forum waar ik duidelijke antwoorden krijg als deze. Ik word overal een beetje uitgelachen omdat ik er niet veel vanaf weet. Ik geloof nu eindelijk dat ik niet zwanger kan zijn met kleren aan.

Reageren
    John (moderator)

Fenna/doortje (ik zie dat beide namen door dezelfde persoon zijn gebruikt. Dat was natuurlijk niet nodig)

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust.

Reageren
Reageer op: Help!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.