- Anoniem3 januari 2016 om 22:09
Hallo, ik vroeg mij iets af waar ik al een tijd mee zit. 5 december heb ik sex gehad, onveilig. Hij Kwam NIET in mij klaar maar mijn buik. Daarna ging ik douchen maar het werdt ook op mij buik gesmeerd met de hand. Ik nap geen map. Daarna. ongeveer een week erna heb ik bloedverlies gehad. Ik vraag mij af of dit een menstruatie Was of iets te maken Had met Zwangerschap na mijn menstruatie heb ik paardagen daarna sex gehad maar condoom Was gescheurd en heb binnen 4 uur MAP ingenomen. En een week erna heb ik nu dus bloedverlies (ik denk ongesteld). Ik ben dus binnen twee weken weer ongesteld geworden Ofzo. Maar de eerste keer Was heeel weinig maar wel gewoon 6á7 dagen zoals gewoonlijk menstruatie die ik heb. Maar wel met veel meer buikpijn in mijn onderbuik wat ik normaal niet veel heb.
Kan iemand mij uitleggen wat er mij lichaam aam de hand Is en of kan zijn dat ik zwanger ben of niet.
Alvast bedankt!
Mvg
Lina
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 januari 2016 om 22:27[quote]Hij Kwam NIET in mij klaar maar mijn buik. Daarna ging ik douchen maar het werdt ook op mij buik gesmeerd met de hand.[/quote] hier kun je niet zwanger van raken.
Reageren
[quote]
paardagen daarna sex gehad maar condoom Was gescheurd en heb binnen 4 uur MAP ingenomen.[/quote] Een week na het nemen van de MAP kan er een onttrekkingsbloeding ontstaan. ook de buikpijn kan van de MAP zijn.
Lees de bijsluiter van de MAP