- Anoniem19 september 2018 om 14:17
Ik heb sinds een week veel last van steken in mijn achterhoofd. Soms doe ik helemaal niks maar het gebeurd soms ook met niezen en bukken. Die steken zitten in het midden (soms iets naar rechts) van mijn achterhoofd. Ze gaan een seconde door, en dan voelt het even alsof er iets visueels gebeurt (beeld stil staat of zwart wordt) maar dat weet ik niet zeker. Daarna gaat het over. Op het begin heb ik ze maar 1 of 2 keer per dag gehad. Toen contact opgenomen met de huisarts maar die wist het niet. Sinds een paar dagen word ik nu soms wat misselijk en suffig. Gisteren had ik hevige steken en ook veel meer dan normaal. Ik had er toen 8 op een dag (normaal 1 of 2). Ook heb ik de laatste tijd veel last van mijn geheugen. Ik vergeet veel dingen die ik net heb gedaan. En verder ook sinds een paar dagen veel moeite met het uitleggen van iets en de juiste woorden vinden. Ik ben 17 en een vrouw. Iemand die weet wat dit is en of ik het best opnieuw contact kan opnemen met de huisarts? Alvast bedankt.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 september 2018 om 21:27Ga dan met de klachten naar de huisarts
ReagerenCatootje20 september 2018 om 18:45Naast doktersbezoek misschien ook eens naar een natuurgenezer toe. Iemand die kijkt naar je voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen. Gewoon bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten. Eventueel pilgebruik kan ook klachten geven.
Reageren