Zoeken Vraag het forum

Meerdere klachten maar weet niet wat de oorzaak hiervan is

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sas

Hallo,

Ik ben 16 jaar heb nu al een maand last van de volgende klachten:

-Vermoeid, de hele dag, maakt niet uit of ik goed geslapen heb of niet

-Geen concentratie

-Als ik een tijd naar een beeldscherm kijk of een boek wordt het wazig.

-Soms hele erge hoofdpijn aan beide kanten.

-Struikel veel over mijn woorden, heb hier voorheen nooit last van gehad

-Trillen van mijn handen, dit wordt steeds vaker en verschilt soms in hoe erg

-Opgezette buik, moet veel winden laten en elke keer als ik naar de wc ga moet ik poepen.

– Mijn spieren zijn minder sterk geworden, kon voorheen altijd snel fietsen (fietste meestal rond de 25km/h) naar school maar als ik dat nu zou doen zou ik kunnen neervallen omdat mijn benen het dan opgeven.

-Bij het opstaan duizelig en zie ik zwarte vlekken. Als ik dan even blijf staan en mijn ogen even dichtdoen gaat het wel weer weg.

-Heb weinig eetlust, maar eet wel omdat het moet. Maar heb het gevoel dat als ik het niet eet dat het ook niet uitmaakt.

Ben nog niet langs geweest bij een dokter. Zou iemand misschien iets weten of zou het nodig zijn om naar de dokter te gaan en mij te laten onderzoeken? Als dit zo zou zijn op wat zou ik mij dan moeten laten onderzoeken?

Groeten Sas

1 reactie
    Reageren
    Danny

Ga altijd eerst even langs de huisarts, raadpleeg hem of haar en vraag om de vitamine waardes even te laten testen, D, B12, Magnesium, IJzer. Mocht er niks uit komen, kijk dan verder. Neem hier ook eens een kijkje op, de klachten komen redelijk overheen met een gevoeligheid voor de draadloze communicatie velden, net zoals ongeveer 3-5% van de bevolking last van heeft, en er iedere dag meer bij komen. Heb zelf ook last hiervan en als er veel aanstaat bij de buren(Smartphones, en bijv. Laptop(zelfs op sluimerstand)) kan dat mijn slaapkwaliteit erg beinvloeden. https://sosstraling.nl/gezondheidsklachten-top-26/  Maar eerst langs de huisarts!

Reageren
Reageer op: Meerdere klachten maar weet niet wat de oorzaak hiervan is
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.