Zoeken Vraag het forum

Verschillende klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nick

Beste,

Ik loop al een tijd met een probleem wat nu heel irritant word namelijk dat ik heel erg last heb van de volgende problemen:
    – lichte hoofdpijn
    – Moeheid zelfs na dat ik wakker word
    – sufheid
    – wazig zien na een halve dag omdat ik dan uitgeput ben
    – Moeilijk om mijn aandacht ergens bij te houden
    – Mentaal moe , fysiek gewoon in orde
    – licht gevoel in me hoofd

Ik ben een man van 22 jaar oud

bloed laten prikken op verschillende waardes en alles was keurig in orde.
    heb hier al zon geruime jaar last van maar nu is het heel erg(krijg er last van met autorijden etc)

Wat zou dit kunnen zijn?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress of spanningen?

Reageren
    Nick

Beste,

Ik heb geen stress of spanningen, sport voldoende en rook of drink niet

Reageren
    John (moderator)
    Nick

Een score van 41 (bij 42 was het verstandig om een afspraak met de dokter te maken)

Reageren
    John (moderator)

Dan acht ik toch niet uitgesloten dat je last hebt van hyperventilatie. Je klachten zouden daar wel bij passen. Een puntje verschil zit dan toch net op het randje

Reageren
    Catootje

Ik zou beginnen met je voedingspatroon. Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft, wat beter is voor je hele gezondheid. Ook zouden er voedselovergevoeligheden kunnen spelen, zoals  histaminerijke voedingsmiddelen.

Daarnaast kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren je hele gezondheid helpen ondersteunen. Bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten en bovendien wordt niet op alle voedingsstoffen getest. Een magnesiumtekort kan je niet meten op bloedniveau.

Ook kan electrosmog ontregelend werken op je systeem. Wat autorijden betreft: daarbij heb je minder contact met de aarde, wat vermoeid kan maken. Idem dito voor bed of matras met metalen. Beste voor een goede aarding is een houten bed en een matras zonder metaal.

Reageren
    straling

Veel mensen hebben last van Straling. Denk aan wifi, gsm masten en mobieljes! Daar krijg je precies de klachten van die je allemaal noemt maar omdat dit overal om je heen is merk je geen contrasten en dus kom je niet achter je klachten. Deze straling is precies dezelfde straling die je magnetron gebruikt om je kip op te warmen. En hier slapen en werken we continue in. Logisch dat je er gek van wordt. Ik had deze klachten ook lange tijd maar ben naar het buitenland verhuisd. Heb weer de energie van een 20 jarig. En mijn huisarts dacht dat het psychisch was. Zei dat ik kerngezond was!

Kijk eens op de site van stichting ehs. Op die site staan de klachten opgesomd die je ervan kunt krijgen. Wellicht herken je het.

Succes

Reageren
    Nick

Beste,

Ik kan me heel erg vinden op de verhalen van de straling! ik ga het even goed uitzoeke

Reageren
Reageer op: Verschillende klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.