- Molly13 april 2018 om 21:44
Ik heb momenteel dezelfde klachten. Alleen ging het bij mij andersom. Eerst heftige duizeligheid met misselijkheid en braken. Nu heb ik weken een beklemmend gevoel in mijn hoofd en het gevoel als ik loop dat ik geduwd wordt. Maar ik heb er ook Tinnitus bij. Om gek van te worden. De arts denkt aan Meniere maar het kan ook een ontsteking zijn in het binnenoor. Binnenkort krijg ik een “Meniere MRI”. Daarmee kunnen ze het vaststellen. Het lijkt zo onbeduidend maar je hele leven staat op zijn kop door deze verschijnselen. Kan bijna niets meer doen wat ik voorheen deed. Ik begrijp je dus heel goed. Sterkte!
Peter15 mei 2022 om 16:52Ben 88 jaar, heb al jaren last van een soort aanvallen.. De Dr. zegt dat er niets aan te doen is.
Reageren
Het gaat zo,ik word b.v. heel warm, dan gaat mijn mond trekken, ga ik trillen, en kan niet goed meer lopen.
Ook niet goed meer praten. Mijn vriendin geeft me dan een half diacepam en een paracetamol, en ga ik proberen te slapen. Ben later ook heel moe.
Gebeurd soms wel 2 keer in de week, soms 2 achter elkaar.
Al met al heel vervelend en heb er veel last van.
Het komt ineens opzetten, soms na het ontbijt, ineens als ik koffie drink in de stad, altijd onverwachts.
Ik ben zanger en dus heel vervelend.
Peter