Zoeken Vraag het forum

Beklemmend gevoel in hoofd, duizeligheid aanvallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Molly

Ik heb momenteel dezelfde klachten. Alleen ging het bij mij andersom. Eerst heftige duizeligheid met misselijkheid en braken. Nu heb ik weken een beklemmend gevoel in mijn hoofd en het gevoel als ik loop dat ik geduwd wordt. Maar ik heb er ook Tinnitus bij. Om gek van te worden.  De arts denkt aan Meniere maar het kan ook een ontsteking zijn in het binnenoor.  Binnenkort krijg ik een “Meniere MRI”. Daarmee kunnen ze het vaststellen. Het lijkt zo onbeduidend maar je hele leven staat op zijn kop door deze verschijnselen. Kan bijna niets meer doen wat ik voorheen deed. Ik begrijp je dus heel goed. Sterkte!

Peter

Ben 88 jaar, heb al jaren last van een soort aanvallen.. De Dr. zegt dat er niets aan te doen is.
    Het gaat zo,ik word b.v. heel warm, dan gaat mijn mond trekken, ga ik trillen, en kan niet goed meer lopen.
    Ook niet goed meer praten. Mijn vriendin geeft me dan een half diacepam en een paracetamol, en ga ik proberen te slapen. Ben later ook heel moe.
    Gebeurd soms wel 2 keer in de week, soms 2 achter elkaar.
    Al met al heel vervelend en heb er veel last van.
    Het komt ineens opzetten, soms na het ontbijt, ineens als ik koffie drink in de stad, altijd onverwachts.
    Ik ben zanger en dus heel vervelend.
    Peter

Reageren
Reageer op: Beklemmend gevoel in hoofd, duizeligheid aanvallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.