- Mick Peerdeman5 februari 2017 om 19:43
Beste allemaal,
2 weken terug begonnen de klachten: extreem moe, nergens meer zin in, totaal geen trek, raar soort drukkend gevoel in mijn hoofd, niet echt hoofdpijn maar wel aldoor aanwezig, ontzettend veel moeite om ogen open te houden en later ook het gevoel alsof er heel veel druk op mijn ogen staat. Mijn hoofd schud af en toe op hetzelfde ritme heen en weer maar ik kan mezelf uit die fase krijgen door te concentreren en mijn hoofd stil te houden. Af en toe heb ik ook een raar gevoel in mijn voeten als ik loop, alsof ik de vloer een stukje indruk, niet met iedere stappen maar af en toe, ook beide voeten.
Inmiddels na 1,5 week neemt de hoofdpijn af, drukkend gevoel op de ogen ook en eetlust neemt weer toe. Sinds 3 dagen loop ik ook weer een rondje buiten (ben normaal als het kan zo veel mogelijk buiten) maar ik heb nog steeds een heel afwezig gevoel, totaal geen concentratie, beetje hoofdschudden, vaak nog stekende kramp (wisselende lichaamsdelen), en ik heb de afgelopen 4 dagen ook 2 keer 10 en 40 minuten gehad dat mijn hart ongelijk klopt maar wel op hetzelfde ritme. dus alsof de kamers apart van elkaar kloppen. af en toe ook een zwaar gevoel in mijn benen
Druk leven ja, maar wel heel leuk. Ik geniet van mijn werk en van mijn studie die ik daarnaast doe, dus stress lijkt mij geen logische klacht. Ik heb 4 jaar terug een periode gehad waarin mijn vriendin vreemdging en ik heb me daar 9 maanden lang zo druk om gemaakt dat ik 2 jaar lang last heb gekregen van chronische hyperventilatie, dus ik weet hoe dat voelt en daar ben ik inmiddels vanaf. Huisarts heeft ook gecontroleerd op temp, harstlag op dat moment en zuurstof en die waren goed. Ik ben geprikt op B12, folium en ijzer en die waardes waren perfect (ben vegetarisch dus dat was het eerste waar de huisarts aan dacht, ja ik eet en drink wel goed, let daar juist op). Ben vrijdag geprikt op Pfeifer, lyme, lever, nieren en algemeen bloed daar krijg ik als het goed is na het weekend uitslag van.
Is er iemand dit zich hierin herkent, die dit gehad heeft en mij kan vertellen wat het is? Ik weet dat 2 weken nog maar relatief kort is, maar het voelt als heel lang en ik heb het idee dat het iets lichamelijks is.
Ik ben 23 jaar, man
Groetjes,
Mick
1 reactieReagerenChantal11 december 2020 om 19:04- Beste ,mag ik vragen hoe u van uw cronische hyperventilatie bent vanaf geraakt