Zoeken Vraag het forum

pijn in linkerarm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anna

ik heb sinds vannacht pijn aan me linkerarm, voor derest heb ik geen klachten. Moet ik me zorgen maken? Ik ben pas 18 geworden

John (moderator)

Je hebt waarschijnlijk op je arm gelegen…. met je hart ( als je dat zou denken) heeft dat allemaal niks van doen

Reageren
    Anna

Dat is t rare ik heb vannacht niet geslapen dus niet op die arm gelegen, wel korte momenten maar niet heel lang. Zou een zenuw misschien klemzitten? Ik word ee heel angstig van

Reageren
    Anna

Het is niet echt een pijnlijk gevoel, maar gewoon heel irritant, het gevoel straalt uit naar mijn hand

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen .

Reageren
    Ria
    1. Hallo ik heb veel last van linker arm word er angstig van trek naar nek en als ik me arm aan raakt doet get ook pijn heb vaak prikken gehad maar komt weer terug

Reageren
    John (moderator)

Dan is het goed om daarmee naar de dokter te gaan

Reageren
    Liliane

Hallo Stefan , leer eerst eens foutloos schrijven eer je mensen raad geeft
    Want zo kom je NIET geloofwaardig over !!!!

Reageren
    barth

Hoi Liliane,

Stephan schreef zijn reactie in januari 2011, dus meer dan 15 jaar geleden! En hij was toen 11 jaar oud.
    Hij zal nu ongeveer 26 jaar oud zijn, en wie weet wat hij in die 15 jaar allemaal geleerd heeft. 😉

Reageren
Reageer op: pijn in linkerarm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.