- vraagmaarraak4 september 2016 om 17:13
Hoi ik hoop dat iemand mijn verhaal herkend. Ik heb al jarenlang last van vermoeidheid. Hier is sinds een half jaar benauwdheid bij gekomen. Ik ben bij de dokter geweest en heb een lage bloeddruk en een 100% saturatielevel in mijn bloed. De dokter is daarom niet verontrust. Ik voel me echter steeds slechter worden. Benauwdheid, vermoeidheid, steken in mijn hartstreek en nek. Afgelopen vrijdag kon ik ineens moeilijk zien uit mijn linkeroog (soort zigzaglijnen) en kon ik niet Meer uit mijn woorden komen en raakte mijn linkerhand verdoofd. Dit heeft ongeveer een kwartier geduurd en daarna ging het weer. Verder word ik vaak met zware benen wakker en vanmorgen tevens met twee verdoofd/slapende armen. Ik ben 37 en heb 2 kleine kinderen. Iemand een idee? Ik word steeds ‘weggestuurd’ bij de dokter maar voel me echt slecht…
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 september 2016 om 17:33Het lijkt niet op hartklachten. Eerder opmstress gerelateerde klachten.
Reageren
Doe eens de test op
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestvraagmaarraak13 september 2016 om 12:39Hoi nog bedankt voor de reactie.ik dacht ik reageer nog even voor het geval mensen met dezelfde klachten op dit forum terecht komen. Ik voelde me zo slecht dat ik betaald had voor een scan en hartcontrole in Duitsland en nu blijk ik een lekkende mitralisklep te hebben waardoor ik in ieder geval een aantal klachten kan verklaren
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2016 om 12:50Dat zou ik niet hebben verwacht omdat een lekkende mitralisklep doorgaans niet zoveel klachten geeft. Goed dat je bent geweest
Reageren