Zoeken Vraag het forum

heftige pijn rond borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb 2013 een hart kastje en een catheterisatie gehad hier zou niets uitgekomen zijn . Tot ik februari dit jaar na een woordenwisseling ineens heftige pijn om mijn borst kreeg mijn huisarts negeerde het en heb de nacht zwetend en met bizarre hartslag doorstaan tot smorgens ben toen naar de artsen post gegaan die me direct vertelde ik een ruis op het hart kreeg bèta blokkers want hartslag was vergeleken de nacht voor mijn gevoel laag maar nog veelte hoog iin rust 122 slagen pm . In de week 2 keer naar het. Ziekenhuis ze hebben me 2 keer getest op de stof echo van hart kwam er niet van wel bleek al 2 jaar een lekkende aorta klep te hebben ..
    2 dagen terug zat ik op de bank en uit niks voelde ik een hele strakke band om mijn borst gaan eerst of ik me verslikte endaarna heftige pijn werd er misselijk van en begon te zweten ..heb nog steeds gevoel niet helemaal lekker te zijn .moet ik me zorgen maken ? Ga niet snel na me huisarts om dat ze alles steeds afschuift en ik geen zin heb om daar betweterig te gaan doen .

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zijn toch klachten om mee naar de dokter te gaan.

Reageren
    Anoniem

Dank je wel voor je reactie. Ik heb gebeld en kan morgenochtend al terecht.

Reageren
    Anoniem

Dank je wel nogmaals ben naar de huisarts geweest en moet het in de gaten gaan houden mocht er weer iets gebeuren moet ik terug naar de cardioloog en gaan ze zoals ze net aangaf toch weer een hartcatheterisatie uitvoeren en tevens kijken of er veranderingen zijn bij de lekkende aortaklep.
    Ben toch dankbaar dat je advies hebt gegeven .en niet voor niets ben geweest .

Reageren
    John (moderator)

In ieder geval in de gaten houden en als de klachten weer optreden, meteen aan de bel trekken. Succes en beterschap!

Reageren
    Anoniem

Dank je wel nogmaals . En zal het in de gaten houden en zo nodig aan de bel trekken.
    Waardeer ten zeerste je reacties want het heeft mij op tijd naar de arts laten gaan . Maar ik ben overtuigd ook veel andere mensen die Dank zij jou advies veel ellende voor zijn geweest en ook gerust gesteld zijn als er geen rede tot zorgen zijn . Namens mijzelf en de vele mensen die het vast met me eens zijn dank je wel .

Reageren
    John (moderator)

Graag gedaan 😉

Reageren
Reageer op: heftige pijn rond borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.