Zoeken Vraag het forum

Hartkloppingen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Sinds vier dagen heb ik ineens elke dag last van hartkloppingen. Althans, ik denk dat het hartkloppingen zijn. Ik heb dan ineens het gevoel dat mijn hart even stilstaat en daarna juist heel hard bonst. Ik heb dit 1 tot 5 keer per dag en elke keer in rust.
    Ik schrik hier uiteraard erg van en, aangezien ik al hypochondrie heb, maak ik mij sinds vrijdag druk dat er iets ernstigs met mij aan de hand is.

De huisarts kan ik morgenochtend pas bereiken en waarschijnlijk kan ik daar pas volgende week terecht.

Is dit iets om mij erg zorgen om te maken? Ik ervaar wel al zeer lange tijd stress (niet alleen hypochondrie maar ook over andere dingen).

Ik hoop dat een van jullie misschien een idee heeft wat dit kan zijn! Zou erg dankbaar zijn!

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik ben trouwens een meid van 22 zonder medisch verleden!
    Wel overgewicht, maar al aan het afvallen.

Reageren
    John (moderator)

Stress en diëten kan daar de oorzaak van zijn. Doorgaans is er dan n iets met je hart aan de hand.

Reageren
Reageer op: Hartkloppingen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.