Zoeken Vraag het forum

hoge hartslag en hartkloppingen. 23 jaar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi

Ik ben een vrouw van 23 die al meer als een jaar last heeft van hartkloppingen en een hartslag van 120. Ben afgelopen zomer al een keer naar de huisarts geweest, moest 10 dagen afwachten (terwijl het al bijna een jaar duurde) of het misschien over zou gaan. Dat ging en is natuurlijk niet overgegaan. Ze kon me medicijnen voorschrijven om de hartslag te verlagen want die was idd versnelt zei ze.

Maar ik heb eigenlijk na een aantal flinke fouten van die huisarts geen vetrouwen meer in der en benniet meer heen geweest
    Ondertussen verhuisd en overgeschreven naar andere arts maar nog niet van gekomen.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat word me geadviseerd? Alsnog naar menieuwe huisarts gaan of hopen dat de hartslag ooit verlaagd en dat de hartkloppingen stoppen. De hartkloppingen zijn inmiddelsdagelijks en behoorlijk vaak. Zelfs wanneer ik savonds in bed lig.

4 reacties
    Reageren
    Tandor1

Ik zou zeker met de klachten naar de nieuwe huisarts gaan. Wellicht heeft die wel een heer andere kijk op de zaak.

Heb je los van de hartkloppingen ook nog andere klachten?
    Stress, spanningen, overgewicht, ondergewicht, problemen met de menstruatie, hoofdpijn, buik en darmklachten?
    Gebruik je medicijnen?
    Gebruik je regelmatig alcohol of drugs?

Reageren
    Anoniem

Heb veel last van hoofdpijn, vanaf ne 11e ofzo last van migraine, veel last van beven (trillende handen) en maand of 2 geleden heb ik de auto aan kant van de weg moeten zetten omdat ik opeens heel erg duizelig werd en niet verder durfde te rijden. Vroeger last van ernstig ondergewicht gehad, nu normaal gewicht. Altijd problemen met menstruaties gehad, na me zwangerschap vrij goed op regel nu vergeleken met hoe het was. Gebruik geen drugs en drink nooit alcohol. Darmklachten zijn opzich niet aanwezig alleen iedere ochtend diarree (sorry). Gebruik verder geen medicijnen alleen ibufrufen en paracetamol voor de hoofdpijn maar dat doe ik al heel lang.

Reageren
    Anoniem

O ja! Heb ook vaak steken onder in me buik. Maar dat is ook al een jarenverhaal.

Reageren
    Tandor1

Ga dan toch maar eens naar je nieuwe huisarts en vraag om een bloedonderzoek. Schildklier, diabetes, B12 o.a.

Reageren
Reageer op: hoge hartslag en hartkloppingen. 23 jaar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.