Zoeken Vraag het forum

wat te doen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

ik ben een jongen van 21 ben altijd gezond en ben sinds mijn achtste niet meer bij de dokter geweest. nou heb ik de laatste tijd last van een drukkend gevoel op de borst die bij inspanning erger word tevens ben ik de laatste tijd vrij kortademig en ben dan ook snel buiten adem. daarbij komen stevige bonzen in mijn borst en heb ik wel eens plots een onregelmatige hartslag waardoor ik mij soms licht in het hoofd voel. als laatste als ik mijn hartslag in mijn hals voel is het alsof ik bij elke hartslag een soort van trilling voel. wat kan dit zijn en moet ik hiermee naar mijn huisarts gaan of stel ik mij aan

alvast bedankt.

klaas

6 reacties
    Reageren
    Tandor1

Ik denk dat het klachten zijn waar je zeker mee naar je huisarts moet.
    Hoe lang heb je de klachten al?

Reageren
    Anoniem

Al een paar maanden alleen de laatste tijd steeds meer vooral het benauwde drukkende gevoel op het borst

Reageren
    Anoniem

maar hebt u ook enig id wat het zou kunnen zijn want mij is verteld dat hartoroblemen op mijn leeftijd niet vaak voorkomt

Groet klaas

Reageren
    Tandor1

Dat hartklachten niet vaak voorkomen op jou leeftijd wil natuurlijk niet zeggen dat het onmogelijk is.

De klachten die jij beschrijft doen mij denken een aandoening van de luchtwegen cq longen denken. Maar met zekerheid kan ik dat natuurlijk ook niet zeggen. Daarom denk dat je er goed aan doet om naar de huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Dank u voor de info. Wat misschien wel belangrijk is om te vermelden is dat er in de familie hart en vaatproblemen voorkomen

Groet, klaas

Reageren
    Tandor1

Dan is het zeker aan te raden naar de huisarts te gaan.
    Laat even wat weten als je bent geweest.

Reageren
Reageer op: wat te doen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.