- Anoniem30 november 2013 om 20:14
Hallo,
ik ben een jongen van 21 ben altijd gezond en ben sinds mijn achtste niet meer bij de dokter geweest. nou heb ik de laatste tijd last van een drukkend gevoel op de borst die bij inspanning erger word tevens ben ik de laatste tijd vrij kortademig en ben dan ook snel buiten adem. daarbij komen stevige bonzen in mijn borst en heb ik wel eens plots een onregelmatige hartslag waardoor ik mij soms licht in het hoofd voel. als laatste als ik mijn hartslag in mijn hals voel is het alsof ik bij elke hartslag een soort van trilling voel. wat kan dit zijn en moet ik hiermee naar mijn huisarts gaan of stel ik mij aan
alvast bedankt.
klaas
6 reactiesReagerenTandor130 november 2013 om 20:34Ik denk dat het klachten zijn waar je zeker mee naar je huisarts moet.
Reageren
Hoe lang heb je de klachten al?Anoniem30 november 2013 om 20:39Al een paar maanden alleen de laatste tijd steeds meer vooral het benauwde drukkende gevoel op het borst
ReagerenAnoniem30 november 2013 om 20:41maar hebt u ook enig id wat het zou kunnen zijn want mij is verteld dat hartoroblemen op mijn leeftijd niet vaak voorkomt
Groet klaas
ReagerenTandor130 november 2013 om 20:52Dat hartklachten niet vaak voorkomen op jou leeftijd wil natuurlijk niet zeggen dat het onmogelijk is.
De klachten die jij beschrijft doen mij denken een aandoening van de luchtwegen cq longen denken. Maar met zekerheid kan ik dat natuurlijk ook niet zeggen. Daarom denk dat je er goed aan doet om naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem30 november 2013 om 22:05Dank u voor de info. Wat misschien wel belangrijk is om te vermelden is dat er in de familie hart en vaatproblemen voorkomen
Groet, klaas
ReagerenTandor130 november 2013 om 22:22Dan is het zeker aan te raden naar de huisarts te gaan.
Reageren
Laat even wat weten als je bent geweest.