Zoeken Vraag het forum

hartkloppingen, misselijk, draaierig. help!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annelietje21

Hallo allemaal,

ik ben een meisje van 18. Wat al jaren met pijn rondloopt, zonder dat er ooit is gevonden wat het is.
    Ik heb de laatste tijd veel last van hartkloppingen, en een druk/steken, hiernaast ben ik ook misselijk, draaierig, zweet ik op dat soort momenten veel.
    Ik heb wel eens een hartfilmpje laten maken maar dat was allemaal goed..
    Ik weet niet meer wat ik moet doen, straks gaat het een keer fout.
    Kan iemand mij helpen?

9 reacties
    Reageren
    Anoniem1
    Annelietje21

Het zou kunnen, maar het is niet zo dat ik zeg maar ‘hyperventileer’. Ik heb namelijk niet het gevoel dat iets teveel stress ofzo oplevert? Maar ik zal eens kijken dank je!

Reageren
    Pieter

Hai Annelietje, we proberen mee te denken. Heb je nog meer klachten of opmerkingen? Leef je gezond, eet je gezond, beweeg je gezond, rook je, drink je?

Groet, Pieter

Reageren
    Annelietje21

Ik heb een lijst vol klachten haha. Ik heb echt overal in mijn lichaam pijn, soms steken, ik heb hoofdpijn, ben vaak draaierig, misselijk, last van rond mijn ahrt, een bultje onder mijn oksel, vaak keelontsteking. Ik leef redelijk gezond, slik vitaminen en eet elke dag 2 stuks fruit, ik beweeg niet heel veel omdat de pijn mij tegen houd. Ik rook niet en drink ook niet.

Reageren
    Cees

Hai Annelietje, vaak keelontsteking is niet normaal. Wat zegt de huisarts eigenlijk van jouw klachten?

Cees

Reageren
    Annelietje

Ja die luistert niet meer naar mij..

Reageren
    win

het kunne geen paniek aanvallen zijn?

Reageren
    Maartje

Maar met dat bultje onder je oksel zou ik toch wel even naar de huisarts gaan. Laat je weten wat hij denkt dat het is?

Groetjes, Maartje

Reageren
Reageer op: hartkloppingen, misselijk, draaierig. help!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.