Zoeken Vraag het forum

Bloeddrukmedicatie en hitte klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hester

Afgelopen week met de hitte had ik voor het eerst een aantal dagen nare klachten, denk dat ze met de bloeddruk en de medicatie maken hebben. Slik al 10 jaar valsartarhydrochloride 160/25 en metropool 25 beide 1x per dag.
    Nooit echt klachten gehad maar nu op de 30 plus dagen en nachten wel. Zware benen, uitputtingsgevoel en de warmte echt niet kwijt kunnen. Instabiel en suffig gevoel. Trok in rust wel heel langzaam bij.Snachts kreeg ik loeihete voeten. Nu het koeler is nog wat moe maar weinig klachten.
    Iemand ervaring hiermee of tips?

1 reactie
    Reageren
    Hester

Nog vergeten te melden, ben 1 januari gestopt met roken. Dachr zelf misschien hier ook nog iets mee te maken Mijn bloeddruk is momenteel goed tot af en toe licht verhoogd bij thuismeting.

Reageren
Reageer op: Bloeddrukmedicatie en hitte klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.