Zoeken Vraag het forum

Hartkloppingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Quinn

Goedendag,
    Ik heb de laatste tijd wat stress te verduren gehad over een langere tijd. Maar nu ook langdurige klachten. Harkloppingen, sneller benauwd zijn en buiten adem. Naar gevoel tussen de schouderbladen en nek dat trekt en zenuwachtig gevoel. Ik ben al is eerder naar de dokter geweest en het enige wat die doet is naar me hart en longen luisteren en zegt die klinkt goed is niks. Heb wel vaker incompetente huisartsen gehad waardoor Ook druk ik vaak mijn tanden (kaken strak tegen elkaar aan alsof ik moeite heb met ontspannen) heb ik pijn en steken op me borstbeen en kan ik me borstbeen en rug kraken maar de huisarts zei zonder diep onderzoek daarop te doen dat het tietze was nu vraag ik me af zou ik voor de sekerheid toch een doorverwijzing vragen na het ziekenhuis het houd nu al maanden aan

1 reactie
    Reageren
    Suus

Of je een verwijzing wilt vragen, is aan jou.
    Je zou ook eerst naar een fysiotherapeut kunnen gaan, die zal je bij een aantal van de klachten die je noemt, zeker kunnen helpen.
    Kun je daarna altijd nog kijken of er verder onderzoek nodig is.

Reageren
Reageer op: Hartkloppingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.