Zoeken Vraag het forum

pijn arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • michelle

Ik had sinds vorige week pijn op mijn borst
    Huisarts geweest en die zei dat het wss symdroom van tietze is. Die week daarvoor was er een hartfilmpje gemaakt ivm medicijnen en kortademig dat ik was. Die was goed.
    Maar nu heb ik sinds twee dagen pijn in mijn rechterarm helemaal naar beneden naar mijn vingers.
    Ik ben 30 en slik al bloeddrukverlagers.
    Kan die pijn in je arm van het hart zijn?
    Het is er niet constant af en toe voel ik het meer en dan weer even weg. Vooral pink en ringvinger pijn en schouder.
    Beetje eng met dat gevoel wat ik al heb in mijn borst door tietze.
    Is het waarschijnlijk gewoon overbelasting of?

1 reactie
    Reageren
    Suus

Ga eens naar een fysiotherapeut voor een fysiek onderzoek.
    Dat levert waarschijnlijk een beter antwoord op waar je lichamelijke klachten vandaan komen dan een forum.
    En waarschijnlijk ook dan een bezoek aan de huisarts omdat een fysiotherapeut veel gedetailleerder onderzoek doet dan de gemiddelde huisarts.
    Denkt die fysiotherapeut ook aan Tietze, vraag je huisarts dan een verwijzing naar een reumatoloog voor verder onderzoek.
    Pas daarna kun de diagnose Tietze stellen. (Of uitsluiten)

Reageren
Reageer op: pijn arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.