Zoeken Vraag het forum

massage gun en bloedverdunners

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • iva

iemand die bij mij woont die gebruikt bloedverdunners en gebruikt een massage gun en nu vraag ik mij af of het wel goed is dat hij een massage gun gebruikt en of dat niet gevaarlijk is

3 reacties
    Reageren
    Suus

Als het gevaarlijk zou zijn, zou dat in de gebruiksaanwijzing staan. Daarbij merkt diegene zelf ook als hij/zij er blauwe plekken van zou krijgen

Reageren
    Dawn

Ik heb een massage pistool gekocht en daar mijn onder rug spieren meegedaan( spier die naar de heupen gaat ,niet de kuiltjes van de rug) , door het eerste gebruik is het ook over de harde knokkels gegaan ,niet de ruggenwervel , maar ben snel weer in het zachte weefsel verdergegaan , ben van buiten blauw precies mop de plekken van knokkels en gebruik bloedverdunners , er staat echt niets in de gebruiksaanwijzing dat het dan, iet zou kunnen, ik ben altijd super voorzichtig maar hoelang kan deze bloeduitstorting beide zijden duren?

Reageren
    Suus

Niemand kan je vertellen hoe lang dat duurt, laat je huisarts er naar kijken als je er ongerust over bent.
    Ik snap niet goed welke “knokkels” je bedoelt als het niet om de ruggenwervel gaat, maar een massage pistool is sowieso niet bedoeld om op benige gedeeltes van het lichaam te gebruiken.

Reageren
Reageer op: massage gun en bloedverdunners
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.