Bloeduitslagen

<"/> Bloeduitslagen - Medische Forum - Dokter.nl

Bloeduitslagen

Goedenavond, ik zag net mijn uitslagen binnenkomen. Ik ben bang voor leukemie. Huisarts heeft bloed getest. Ik heb niet echt symptomen maar toch wat bangig. Nu is fit de uitslag
    Aptt 22.3
    Erytrocyten 4.3
    Ferritine 111
    Hematocriet 0.4
    Hb 8.3
    Leukocyten 10.2
    Mch 1.95
    Mcv 94
    Rdw sd 44.9
    Trombocyten 263
    Tsh 1.2
    Pt 10.9

Nou stond er alleen een pijltje omhoog bij leukocyten. Op internet lees ik ook andere waardes bij pt en appt. Moet ik mij zorgen maken met deze waardes? Zeker de leukocyten waar ik bij nadenk.. ook de appt en pt

Reageer

De grenswaarde van de leukocyten is 10 en bij sommige labs 10,6. je hebt 10,2 dus vraag me dan af waarover je jezelf bang maakt

Reageer

Haha ondat hij bij het lab waar ik geprikt heb goed is tussen 4 en 10. 10.2 dus minimaal te hoog..Ben wel way verkouden. Kan het daar dan ook mee te maken hebben? Maar eigenlijk is het dus niet te hoog?

Reageer

Het ism dan en minimale en verwaarloosbare verhoging en die past bij een verkoudheid

Reageer

Jazeker...
    Mijn man heeft dat gehad....
    Bloed geprikt voor iets anders....
    Leukocyten stonden op 13,4 ...
    Tijdens het bloedprikken voelde hij zich goed...twee dagen later....was ie verkouden..
    Dit was de verklaring voor de verhoogde leucocyten....

Reageer

Ahh wat fijn dat u ook nog reageert joy. Dat stelt mij gerust!!!

Reageer

Hoi Silvia,toen ik dit bericht plaatste ,was de reactie van john voor mij nog niet zichtbaar.

Reageer
Reageer op: Bloeduitslagen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif