Symptomen van Hartinfarct?

  • #16

    Maar eens even afwachten dan

    #17

    Hallo

    Ik heb nog 3 weken te gaan met de medicijnen, het ging goed behalve als ik rook begon ik kriebels te krijgen op mijn borst ik dacht aan longonsteking maar zuurstofsaturatie was perfect en hartslag ook, huisarts zei dat het geen longonsteking is en zei me om het roken te verminderen of tijdelijk te stoppen.

    Sinds woensdag ben ik gestopt met roken en zijn die kriebelklachten direct verdwenen waardoor ik me 100% de oude voel behalve heb ik gemerkt dat als ik vettig eet (ik eet enkel vettig tijdens het weekend zoals een zware maaltijd, chips en energy drink) dat ik op 1 plek een soort druk maar enorm klein en niet pijnlijk krijg, het kriebelt ook een beetje als ik erop druk merk ik geen verschil dus het is volgens mij niet spier gerelateerd.

    Weet jij wat het is in de bijlage een foto?

    Ik heb het gevoel dat ik tijdens en na corona te veel op mijn borstgedeelte let dan voorheen omdat ik daar de meeste klachten heb gehad, misschien had ik deze kleine kriebels op 1 plek ook voor corona maar heb ik er nooit bij stilgestaan.

    Heb jij misschien een idee wat hierbij het probleem zou kunnen zijn?

    #18

    Hierbij de foto

    Bijlagen:
    #19

    Dat is toch een spier hoor. Met je hart heeft dat helemaal niets te maken

    #20

    Bedankt maar bent u zeker? Als ik erop druk voel ik geen verschil ik zou toch meer moeten voelen als het spier is

    #21

    dat hoeft niet perse. als je er ongerust over bent moet je naar de huisarts gaan

    #22

    De huisarts weet het ook niet.

    De borstklachten en klacht op die foto zijn volledig weg (ik heb een week niet gerookt) dat heeft ervoor gezorgd dat de klachten weg zijn gegaan. Gisteren heb ik uit stress 2 sigaretten gerookt en begon ik vandaag weer last te hebben van een zeer lichte pijn (niet echt pijn maar meer kriebels gemixt met pijn) in mijn borst/longen het is moeiljk te onderscheiden. De huisarts heeft me een Duovent 20/50 dosisaerosol oploss. HFA voorgeschreveb.

    Ik moet dit 3x per dag innemen voor 5 dagen. Ik hoop dat het geen astma is, ik rook maar 1,5 jaar en rookte maar 4-5 sigaretten per dag.

    Ik hoop dat het niks met roken te maken heeft maar vrees van wel, de klachten beginnen een dag later als ik rook. Ik ga stoppen voor een maand.

    #23

    We zijn erachter gekomen dat naast spieronsteking in de borst (behandeld met diclofenac) ook problemen zijn met de maag. Telkens als ik zwaar eet krijg ik juist links van mijn borstbeen een kriebelend gevoel als je erop drukt voel je geen verschil, dit is de slokdarm.

     

     

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    Mijn borstelachten zijn na ongeveer 3 maanden volledig weg ik heb al 3 weken geen last meer, het onderwerp kan gesloten worden

Het onderwerp ‘Symptomen van Hartinfarct?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief