Zoeken Vraag het forum

135bpm bij opstaan

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris

Deze nacht kreeg ik weer 135 hartslagen bpm.Angstaanjagend dacht om naar ziekenhuis te gaan.Nu doe ik niks anders dan rusten en met alle controles dokters,cardioloog komt het weer terug wat zou ik feitelijk moeten doen?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik reageer nog een keer en dan stop ik ermee, want het is water naar zee dragen.
    Je gaat al met angst naar bed dat je hartslag te hoog al zijn als je wakker wordt. En als je dan wakker wordt, hup daar gaat die dan en je gaat gelijk aan het meten. Daarnaast moet je wat aan de stress factoren doen. Je hebt een angststoornis ontwikkeld betreffende je hart. Je moet daarmee naar een psycholoog en dat dan ook bespreken.
    Stressfactoren: Je werk en je onbeantwoorde liefde
    Je klachten worden door angst/stress en hyperventilatie veroorzaakt

Reageren
    Joris

Maar geloof me deze keer echt niet hoor ik ben heel de week op verlof en heb niks gehad alles was oké behalve een beetje verkouden waarvan ik veel hoest.Kreeg ineens midden in de nacht hart palpitaties en ben nadien gaan meten en inderdaad het ging vreselijk tekeer.Daarom dat ik het vraag omdat ik zeer kalm ben deze week en dat alles oke was en ineens dit…

Reageren
    Joris

Beste John ik denk dat er veel mensen zoals mij in dezelfde probleem zitten en recht hebben op antwoorden van jullie hier op deze site ,en zoals ik al zei heb ik al een psycholoog, cardioloog,gewone artsen,ziekenhuis al alles nagekeken en toch blijf ik met de miserie kampen.

Reageren
    John (moderator)

Ik heb je al vaker antwoord gegeven Joris. En het is nog steeds hetzelfde probleem. Stress/angst en hyperventilatie. En over oorzaken hebben we het ook gehad.
    En ter duidelijkheid:
    “recht” heb je hier nergens op. Er is geen behandelingsovereenkomst, en het gebruik van de site is gratis en op vrijwillige basis. Je kunt hier geen enkel recht aan ontlenen.

Reageren
Reageer op: 135bpm bij opstaan
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.