- Panda9 augustus 2019 om 02:10
Hoi
Ik ben 24 jaar en heb 2 verschillende hartritmestoornissen, mijn huisdokter en cardiologen zeggen dat mijn hart sterk genoeg is om deze te verdragen, dat ik me er niet teveel zorgen om moet maken. Ik zelf heb last van deze hartkloppingen omdat ik er gevoelig voor ben en ze hierdoor heel vaak voel wat soms beangstigend is. Als ik wou, had ik het mogen laten operenen maar mijn huisdokter rade me aan om het pas op latere leeftijd te laten doen wanneer ik de symptomen kots beuh zou zijn omdat het niet levensbedreigend zou zijn. Ik moet 10gr bisoprolol per dag nemen om mijn hartslag rustig te houden, zonder gaat hij al snel naar de 200. Ik ben 1m72 en weeg 50 kilo. Nu heb ik laatste tijd gemerkt dat als ik op mijn rug lig, ik mijn hartslag heel hard voel in mijn boek boven mijn navel, ik zie mijn buik letterlijk bewegen! Als ik er wat over opzoek vind ik meteen over scheurtjes of zakjes in de hoofdslagader en dit maakt me bang, mijn moeder is inmiddels een jaar geleden gestorven aan een hartaderbreuk.1 reactieReagerenCatootje10 augustus 2019 om 08:15Voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen kunnen klachten verergeren. Zeker naar je huisarts bij serieuze klachten. Daarnaast zou een orthomoleculair therapeut je kunnen ondersteunen. Bloedonderzoek zegt niet zoveel over tekorten. Op alternatief gebied zijn andere testmethoden. Zo hebben veel mensen een tekort aan magnesium maar is dit niet te meten in het bloed. Zou in elk geval zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Wat dunne mensen niet zelden doen is stapels snelle koolhydraten eten.
Reageren