- Lisa10 februari 2019 om 14:48
hallo, ik heb een bloeddruk meter van een heel goed merk, de dokter gebruikt hem zelf ook. Deze ziet ook als je hart onregelmatig slaat. Nu gaf hij gisteren aan dat mijn hartslag onregelmatig was. Ik voelde wel iets maar kan het niet goed uitleggen. Voelde als een snelle hartslag tussen 2 hartslagen, en klopte dan terug normaal. Het voelde niet als een overslag, integendeel zelfs. Heb hem dan een paar keer hermeten en in totaal 2 x het tekentje gekregen van onregelmatige hartslag. Bloeddruk en hartslag waren goed. Bloeddruk 11/7 hartslag 80
verder heb ik geen klachten
moet ik me er zorgen over maken?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 februari 2019 om 16:18Had je veel stress of spanningen?
Reageren
Als je hart een keer wat onregelmatig slaat is dat geen probleem. Maar betrouwbaar zijn de bloeddrukmeters niet als het daarom gaatLisa10 februari 2019 om 17:31bedankt voor je antwoord Tandor. Ja ik heb wel wat spanning en stress. Ik eevaar ook als ik inadem dat mijn hartslag omhoog gaat en bij het uitademen enorm daalt
ReagerenJohn (moderator)
10 februari 2019 om 17:53Dan denk ik toch dat het vooral stress/spanningsklachten zijn
ReagerenRomy11 februari 2019 om 16:54ik heb t ook heel vaak. Of hij slaat opeens snel of hij slaat over. Of een paar keer uit het ritme achter elkaar.
veel onderzoeken gehad. Ook geregistreerd op een holter  maar kon geen kwaad zeiden ze. Ik vind t nog steeds beangstigend. Het went nooit naar mijn idee.
Ik merk dat ik het erger heb rond de eisprong en voor de menstruatie.
gr romy
ReagerenLisa11 februari 2019 om 21:57Dankje Romy! Heb er ook veel meer last van rond de eisprong en menstruatie. Maar ben nog maar net ongesteld geweest. Is idd niet prettig. Ben er constant mee bezig nu :-/ het maakt het natuurlijk erger. Heb wel wat stress gehad de laatste weken en veel stil gezeten. De oorzaak van de stress is sinds gisteren opgelost. Nu even mijn gedachten van m’n hart afzetten en hopelijk gaat het zo over.
Ik aprecieer je reactie enorm. Dankjewel tandor en romy
Reageren