- anoniem5 november 2017 om 10:11
Hallo , ik heb Sinds paar dagen een trage en dan weer een wat snellere hartslag en ik voel me daarbij niet zo fijn gisteren nacht ging ik me hartslag meten met een saturatiemeter en me hartslag was 47 het was wel al 1 uur in de nacht en ik was moe maar 47 is toch gewoon heel traag ? Na paar seconden was die rond de 55 Ik ben geen sport persoon ik gebruik een betablokker maar sinds me hartslag onder de 60 is weer ik niet of het verstandig is om mijn medicijn te blijven gebruiken? Ik heb trouwens dinsdag een afspraak bij de h.a maar ik blijf maar malen en ik ben bang
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 november 2017 om 13:55Er is niks mis met je hartslag in rust. En zeker niet als je een betablokker gebruikt. Bespreek het maar met je huisarts
ReagerenCatootje6 november 2017 om 08:18Medicijnen hebben een interactie met stoffen in je lichaam. Zo geven bètablokkers tekorten te zien aan onder andere Q10, melatonine en vitamine B6. Dit kan weer andere klachten teweegbrengen. Sowieso kan het slim zijn om wat te doen aan de oorzaken van je klachten, zoals voeding en tekorten aan allerlei stoffen en natuurlijk stressfactoren.
Reageren