- Anoniem meisje 2011 maart 2018 om 20:40
Ik heb al heel de dag een hoge hartslag 100 ik rust en een vreemd gevoel op de borst. Net lag ik op de bank en kreeg ik het ineens heel ijl in mijn hoofd en ging mijn hartslag de hoogte in. Nu heb ik pijn tussen
Mijn borsten aan mijn borstbeen m, nog altijd heel ijl, pijn aan
Mijn linker arm, pijn tussen mijn schouder bladen en nog steeds dat vreemd gevoel op mijn borst.
Ik ben bekend met paniekaanvallen maar dit heb ik nog nooit zo lang gehad.7 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 maart 2018 om 23:09Toch kan een paniekaanval de oorzaak zijn.
Reageren
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Anoniem meisje 2012 maart 2018 om 00:05Dus dit was geen infarct?
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2018 om 00:07Nee, dat was zeker geen infarct
ReagerenAnoniem meisje 2012 maart 2018 om 16:45hier ben ik terug. ik voel me na gisteren nog steeds niet goed. ik blijf de schrik hebben dat het iets aan mijn hart is . ik heb de dokter gebeld en hij zei ‘het is gewoon weer paniek’. Maar waarom voelde het dan zo anders? waarom heb ik nog steeds last? vragen waar mijn HA niet echt een antwoord op had. dit maakt mij dan natuurlijk nog meer bang. de klachten die ik nu nog heb
Reageren
– pijn onder mijn linker borst en een deel van mijn zij en rug
– soms pijn aan borstbeen
– kortademig
ik heb opgezocht over paniekaanvallen. alles wat ik heb gelezen is dat een aanval ongeveer 10 min duurt maar bij mij duurde het maar 30 sec. dus maak me daarom zorgen
ik weet niet meer wat ik kan doenJohn (moderator)
12 maart 2018 om 17:00Heb je de test gedaan die ik stuurde?
ReagerenAnoniem meisje 2012 maart 2018 om 17:05Ja deze was negatief
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2018 om 17:11Ik ga er toch ook vanuit dat het angst/paniek klachten zijn. Je klachten passen daar in ieder geval wel bij, en niet bij een hartprobleem
Reageren