- Lotje19 november 2022 om 09:33
Hoi,
Gisteren in de auto op weg naar huis werd ik onrustig. Toen kreeg ik warme schokken en toen een gek gevoel bij mijn borst, alsof ik naar adem moest happen. Toen werd het echte paniek. Als ik dan in mijn nek mijn hartslag voelde, voelde ik een paar seconden niks, en daarna ging die als een gek tekeer. Normaal kan ik een paniekaanval wel onder controle houden, maar wanneer mijn hart zo onregelmatig gaat slaan en een paar seconden niet klopt ben ik zo bang dat hij stopt. Dat mijn hart zo raar doet is echt een gevolg van de angst? En kan het kwaad, geeft het schade?
3 reactiesReagerenSuzan19 november 2022 om 09:38Je vraag is al 2x beantwoord dat er niks met je hart is,maar dat je een paniek/hyperventilatie aanval had.
Denk je toch last van je hart te hebben,bel dan de huisartsenpost. Misschien kunnen die je wel overtuigen.
Reageren
Maar steeds je vraag opnieuw stellen helpt in ieder geval nietLotje19 november 2022 om 09:40Sorry, ik kreeg steeds een foutmelding bij de andere twee dus dacht dat deze niet binnen waren gekomen. Bedankt voor je antwoord!
ReagerenJohn (moderator)
19 november 2022 om 22:41Dat is een gevolg van de paniekaanval waardoor je bent gaan hyperventileren. Niks mis me je hart
Reageren