Ik denk hartproblemen

Kan iemand mij helpen??
    Ik zal me eerst beschrijven, ik ben 21 jaar, een meisje in goede gezondheid. Er zijn geen hartfalen of vaatziektes. Toch heb ik de voorbije dagen een heel vreemd gevoel. Ben al naar de dokter geweest ecg gemaakt alles oké. Gisteren was ik heel duizelig maar als ik hing liggen ging het veel beter. Nu vandaag is het precies harder geworden. Ik kan ook niet goed tot rust komen. Ik heb nu toch al zeker een uur een heel vreemd gevoel. Pijn in de rug,kaken af en toe eens op de borst zelf. Een kleine druk niet heel groot. Maar vooral kortademig. Ik weet niet wat ik hier allemaal van miet denken.
    Kan iemand mij helpen. Is dit mijn hart?? En ga ik nog wakker worden straks

Reageren
    Reageren

Deze test is positief, maar ben eigenlijk redelijk rustig dus snap het nie. Heb dit ook nog nooit gevoeld

Reageren

Toch lijkt je erop dat je dus last hebt van hyperventilatie. Dat verklaart in ieder geval je klachten. Ook de afgelopen dagen geen stress/spanningen gehad?

Reageren

Heb een hele tijd last gehad van angstaanvallen. Nu een relatie breuk dus redelijk wat spanning

Reageren

Dan is het dus niet raar dat je die klachten hebt. Ga naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen.

Reageren

Dus helemaal geen zorgen maken?

Reageren

Ik zou me geen zorgen over het hart maken.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ik denk hartproblemen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe