Pijn rond de hartstreek

Al heel de dag pijn rond de hartstreek. Het is niet constant. Het zijn ook geen grote steken eerder last. Als ik beweeg of als ik verplaatsingen doe. Heb ook wel last van een ongrgelmatige pols. Is dit ernstig???

Reageren

Ik blijf dit voelen. Het is net boven borst ik maak me zorgen maar thuis willen ze niet luisteren.
    Heb nu ook een borrelend gevoel rond mijn maag.
    Zijn dit tekens van een hartstilstand

Reageren

Hoe oud ben ben je? Heb je veel stress of spanningen?

Reageren

Met een hartstilstand heeft dat helemaal niks te maken.

Reageren

22 en heel veel stress gehad nu beetje rustiger

Reageren
    Reageren

DE klachten zijn in de loop van de avond verminderd. Maar nu begint alles terug en zijn mijn steken zelf veranderd ze zitten aan de onderkant van mijn borstbeen. Steken onder mijn linkerborst die doortrekken naar mijn linker arm. Ik weet niet wat ik ervan moet denken heb vooral van om sffs op de grond te vallen en niet meer wakker te worden. IK weet dat jong ben en dat dit allemaal onmogelijk lijkt. Maar waarom voel ik dit allemaal?

Reageren

Had je die test al gedaan?

Reageren

Ja en deze was ook positief

Reageren

Dat is dat ook de oorzaak van je klachten. Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een psycholoog

Reageren

Zou ik nog iets mogen vragen?
    Hoe komt het dat ik dan de typische klachten heb van hartproblemen? Ben zo duizelig, pijn aan de rug, pijn aan mijn zij mijn borst kaken,....
    kan dit puur door angst komen?
    Het voelt zo echt

Reageren

Dat komt vooral door angst en hyperventilatie. Kijk op onderstaande link welke klachten er allemaal kunnen ontstaan:
    http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Pijn rond de hartstreek

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe