- 5013 januari 2018 om 15:39
Sinds vannacht heb ik een vreemd gevoel.. ik heb wat zeurende last aan mijn linker arm die is er niet constant. Ik ben ook heel moe en kan mij moeilijk concentreren en mijn ogen vallen precies dicht. ben ook wat ligt in mijn hoofd heb ook zo is steken in mijn hoofd die vaak verspringen. Heb af en toe eens een steek onder mijn linker borst en precies waar mijn aorta ligt. Als ik iets doe van beweging heb ik rap een hoge pols en ben ik rap buitenadem. Had daarvoor al naar de dokter gebeld heb dan een test gedaan om te kijken of mijn hart goed recupereert en dat ging goed ik heb er dan nog een ecg bij gekregen en dat was ook in orde. Maar die vermoeidheid die ik nu heb en nog is dat draaierig zijn maakt we wel bang
ik ben vorige week ook met depakine 500 begonnen ik neem een half tabletje per dag in de avond. Deze neem ik voor mijn migraine.
Ik slaap goed, eet goed en ben voor de rest in een goede gezondheid
Ik maak me zorgen dat het iets met mijn hart is2 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 januari 2018 om 15:46Het lijken toch niet op hartklachten, en voor de duidelijkheid: de aorta ligt niet onder je linkerborst. Kijk eens in de bijsluiter van de depakine. Daar kun je de klachten terugvinden.
Reageren5013 januari 2018 om 15:50neen de aorta ligt links langs het borstbeen. heb ook wel last van koude rillingen
Reageren