- Anoniem24 september 2014 om 18:20
Beste Lezers,
Ik zit met een probleem,
Gister heb ik een redelijke zware werkdag gehad en sinds die avond erna voelde ik me wat koud en rillingen over mijn rug ( nu niet meer maar wel koud ) ook voelden mijn ogen een beetje zwaar en voel ik me een beetje slap/saai. Sinds vandaag voel ik me nog steeds een beetje slap en had ik lichte hoofdpijn, ( heb redelijk lang geslapen ). Ook heb ik dat gevoel nog en heb in een uur tijd 2x gepoept, 1x was normaal en de 2de keer was het slappe kak.. ( 5 minuten na het eten en het ging er redelijk snel uit ) niet waterig maar slap. Ook heb ik een beetje vreemd gevoel in de maag maar ben niet misselijk en heb ik ook niet gebraakt etc. ( lichte hoofdpijn is weg nu )
Mijn moeder is wel goed verkouden maar dit lijkt niet echt op een beginnende verkoudheid?
Normaal begint het met een hoestje en keelpijn bij mij..Iemand enig idee ?
Ik kan redelijk snel in de stress schieten en kan dan ook echter licht depressief worden.Dat valt nu wel mee maar ben erg benieuwd wat het is.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 september 2014 om 18:49Je klachten doen mij denken aan een virusinfectie. Griep of buikgriep.
ReagerenAnoniem24 september 2014 om 19:32Heb geen griep ofzo, ik heb geen idee en voel me nu wel beter dan zo net.
ReagerenAnoniem24 september 2014 om 19:33P.s : infectie ?
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2014 om 19:47Een virusinfectie. Een besmetting met een virus zoals: verkoudheid, griep, buikgriep enz
ReagerenAnoniem24 september 2014 om 20:18Hmm oke, heb niet gebraakt of meer gepoept, alleen nog beetje vermoeid. Echt vreemd dit
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2014 om 20:42Dat kan wel eens keer gebeuren. Door oververmoeidheid bijvoorbeeld
ReagerenAnoniem24 september 2014 om 21:18Op het moment voel ik me weer redelijk normaal, alleen nog een beetje licht in mijn hoofd, heb mezelf getrakteerd bij de mac donalds met een paar vrienden, na het eten voelde ik me wel beter,
Maar het avond eten rond 6 ging er niet echt lekker in? Moest 5 minuten na het eten ook meteen poepen zoals ik al gemeld had.
En dat vette eten bij de mac blijft wel gewoon op zijn plaats, soms snap ik mijn eigen lichaam niet..
Reageren