- Anoniem23 december 2017 om 20:04
Hallo, ik ben een jong meisje (tussen 12 en 16 jaar) en ik ben bang dat ik een hartaanval krijg.
Ik zal al mijn klachten even omschrijven:
– druk op borst
-steken rond hart
-last van arm en hand
– moe
– misselijk, ikaltikf nadat ik gegeten heb, boer ik mijn eten weer op. Echt altijd.
– hoofdpijn
Omg een paar weken geleden had ik deze klachten, toen was ik ook bang, maar het gong even over. Nu heb ik het weer. Ook ben ik erg bang en verdrietig. Ik vind ook niks meer leuk. Heb nergens zin in. En denk negatief over mezelf6 reactiesReagerenanoniem23 december 2017 om 20:06Sorry voor de fouten, maar ik kon op de een of andere manier niet zien wat ik typte.
Reageren(Ohja nog 1 dingetje, ik zie ook vaak wazig, en kijk soms expres een beetje wazig omdat ik dat fijner vind dan normaal kijken)
Anoniem23 december 2017 om 20:17OHja nog 1 ding. Sochtends heb ik meestal nergens last van en savonds wel heel erg, daarom ben ik op de een of andere manier best wel bang om te gaan slapen
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2017 om 21:21Dat heeft met je hart niets te maken. maar kan wel met stress en spanningen te maken. hebben. Ga eens met de klachten naar de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2017 om 21:21Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/anoniem23 december 2017 om 21:40hallo tandor,
bedankt voor je reactie! Die zelftoets heb ik al meerdere malen gedaan en telkens komt er een hele hoge score uit. Maar ik vertrouw zo’n test eigenlijk nooit helemaal.
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2017 om 22:07Het verklaart in ieder geval wel je klachten.
Reageren