- Jhc1 april 2018 om 21:59
Goedenavond, ik heb sinds gister avond ongeveer een naar gevoel tussen mijn linkerribben, mijn sleutelbeen, kaken, schouder en gehele linkerarm. het is een moeilijk te beschrijven gevoel maar het meest opvallende zijn de afentoe felle steken rond de hartstreek waarbij ik meteen ook last heb van de andere aangegeven plekken. mijn linkerarm voelt heel snel vermoeid en lijkt afentoe te tintelen, en voor de rest voelt het overal alsof er misschien iets ontstoken is, het is niet perse pijn maar meer een naar zeurend gevoel. en alleen aan mijn linkerhelft. ik heb hier de hele nacht door wakkergelegen omdat ik bang was voor dat er iets zou gebeuren en er echt niet door kon slapen, ik heb er nu al weer een paar uur last van en ben bang dat ik vanavond weer zoiets krijg dat ik niet kan slapen, ik ben gewoon heel bang dat er iets met me gebeurd omdat ik ook het gevoel heb wat lichter in mijn hoofd te zijn en het raar vind dat ik het zo erg voel in mijn arm en borstspieren.
Ik ben 16 jaar, verder heb ik astma (geen heftige vorm) en ben ik afgelopen week, nogsteeds een beetje, wel ziek geweest. en ook heeft mijn oog last van dat het de hele tijd trilt