- katho12 mei 2018 om 09:55
gisteren had ik heel de dag een vreemd gevoel ik had wat irritatie aan mijn borstbeen. soms duizelig. ook pijn aan mijn rug echt in het midden tyssen de schouders. toen ik na de seks naar het wc ging kreeg ik steken onder mijn linker borst als ik fel inademde. de steek trok door naar mijn zei en naar mijn schouder. ik heb nu pijn mijn linker arm en soms nog een steek. is dit het hart? was dit een hartaanval? of gaat het 1 worden?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 10:27Nee hoor. Ik denk dat je bent gaan hyperventileren en een spiertje hebt verrekt.
Reagerenkatho12 mei 2018 om 10:30Oké dus dit is normaal dat ik dan nu nog pijn heb bij beweging? Want als ik stil lig voel ik niks
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 10:40Dat is juist een teken dat het niet je hart is. Anders zouden de klachten constant aanwezig zijn
Reagerenkatho12 mei 2018 om 13:45Maar nu zat ik aan tafel en krijg ik pijn mijn borstbeen en een soort druk. Vooral als ik inadem
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 15:51hartklachten worden niet veroorzaakt wanneer je inademt, maar zijn constant aanwezig..
Reageren