- Anoniem7 april 2017 om 09:38
Goedemorgen,
Ik voel soms alsof mijn hart trilt maar helaas kan ik niet zeker zijn of die echt zo gebeurd maar laatst had ik mijn hand toevalling op mijn borst bij mijn hart en ik voelde hem normaal kloppen maar ik was er niet zo mee bezig voelde wel de slagen rustig tegen men hand maar opeens was er een trilling maar ik kan me niet voorstellen dat dit daadwerkelijk mijn hart was aangezien de trilling erg snelle trekkingen had 2-3 daarna ging ik recht op zitten voelen op mijn pols borst en was de hartslag normaal gewoon geen versnelling geen andere symptomen zou dit het hart kunnen zijn geweest? Ik ben niet bekend met boezemfibriliren of andere stoornissen ik hoop niet dat dit ventrikular fibriliren was want dat is erg gevaarlijk maar dan zou je wel symptomen hebben gehad neem ik aan.
gr
j.j
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 april 2017 om 10:17Dat was beslist niet je hart. Als het namelijk wel je hart zou zijn geweest, had je heel andere problemen gehad. Het zal je borstkas zelf geweest zijn die dat veroorzaakte.
ReagerenLarneyBarney17 mei 2024 om 21:37Ik heeft het ook.Niet zu veel kafieenen innemen.Ook geen sterk alcohol,vooral als je lichhaam het niet gewend zijn.Neem minder “fiksheids”ideaalen aan.Luisteren naar je hart iederen dag.Bepaal je verbetering doir rust.Rust hoort een wandeling in de wouden te betekenen , geen bed opzoeken.Zukses
Reageren