- RickH11 februari 2017 om 17:47
Ik heb al sinds een tijd geleden vaak last van ineens een harde hartoverslag tenminste dat is wat ik denk dat het is, het is gewoon een hele harde slag, je voelt het een sec van te voren aankomen en dan een harde slag, nu kwam het elke dag 30 keer voor ongeveer, en toen ben ik naar de huisarts geweest die vond niks raars, na een paar weken ben ik weer geweest omdat het voor het gevoel steeds erger werd, soms kwamen der wel 2 achter elkaar.
Ik heb toen een afspraak gemaakt voor een ECG en daaruit kwam dat der niks te vinden was, maar nu is mijn vraag het is toevallig in die paar seconde niks gevonden op die ECG maar de ”hartoverslag” is ook niet op de ECG gemeten omdat tijdens het meten ik geen overslag had. Nu voel ik sinds ik naar de dokter en ziekenhuis ben geweest nog steeds een hartoverslag het lijkt wel minder, maar nu is het soms dat ik ze heel zacht voel.
het gevoel is het zelfde alleen het is wat minder harde slag, ook is het soms dat ik dan het gevoel weer krijg dat der een hartoverslag komt en dan voel ik niks daarna, ik vind dat erg eng omdat het gewoon heel raar voelt.
Ik ben pas 18 en vertrouw het nu nog steeds niet, dit kan gewoon niet gezond zijn.
heeft iemand enige idee wat het kan zijn? En stuur aub niet weer zoon link met doe deze test of doe deze.
Want dat heb ik al 100x gedaan!8 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 februari 2017 om 17:54Was er bij een hyperventilatie test dan niets uit gekomen?
ReagerenRickH11 februari 2017 om 18:04Ik kwam niet over de hoeveelheid punten die voor een hyperventilatie test herkenbaar zijn
ReagerenJohn (moderator)
11 februari 2017 om 18:07Oke.
Een hartritmestoornis zou eventueel kunnen. Maar doe zijn doorgaans onschuldig. En ook niet altijd te vangen met een ECG. Je zou je huisarts om een event recorder kunnen vragen. Die checkt dan 24 of 48 uur je hart.
ReagerenRickH11 februari 2017 om 18:35Ik zou dat graag willen laten doen, maar die kosten door voor zijn waarschijnlijk heel hoog.
ReagerenJohn (moderator)
11 februari 2017 om 18:51Dat valt onder de basisverzekering…
ReagerenRickH11 februari 2017 om 18:53Het uitlezen valt volgens mij onder het eigenrisco en dan kan ik als nog der voor betalen
ReagerenJohn (moderator)
11 februari 2017 om 18:57Dat zou heel goed kunnen… Maar het is wel de enige manier om erachter te komen.
ReagerenRickH11 februari 2017 om 19:00Ja, dat klopt…
Reageren