- rickert30 november 2016 om 16:47
hallo, ik heb sinds mei 2013 in de avond een soort aanval gehad, mijn hart begon sneller te kloppen, kon em goed voelen en had het gevoel dat ik moest kotsen.
vanaf dit moment heb ik weken lang hartkloppingen gehad in een erge vorm, elke dag en elke minuut, met de hartkloppingen bedoel ik niet dat het hart versneld klopt, maar soms een overslag, en vooral zware slagen (heel erg voelbaar, alsof iemand met een hamer op mijn borst slaat.
na meerder hartfilmpjes zegt de dokter dat er wel af en toe een overslag is maar verder niks ernstigs te zien is, na die erge periode is het wat minder geworden maar nooit weg gegaan, vooral bij inspanning is het meer, daarom soms ziek geweest.
sinds ik een half jaar bloeddrukmedicijnen slik voor de hartkloppingen (niet voor de bloeddruk, is altijd prima)
heb ik nauwlijks last, alleen met sporten voel ik het nog en soms voordat ik in slaap val begint het weer wat erger, dat ik denk WTF komt het nou weer terug.de doktoren willen er geen diagnose aan vaststellen en doen alsof het allemaal meevalt, maar na die bewuste avond heb ik blijvende hartkloppingen gehouden, dus er is wel degelijk iets gebeurd vanaf dat moment.
ooit in het verleden heb ik drugs gebruikt, en nog langer geleden heb ik sportmiddelen gebruikt, dit is misschien belangrijk, zijn er mensen die weten wat dit kan zijn of is het herkenbaar ? soms blijft het rondspoken door mijn hoofd, ondanks het door medicatie vrijwel helemaal weg is.
rick