Zoeken Vraag het forum

Regelmatige hartkloppingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb hier eerder iets gepost over m’n hart maar ik besef dat ik niet genoeg informatie heb gegeven.

Een jaar geleden ben ik naar de cardioloog gegaan omdat ik last had van hartkloppingen in mijn bed, heb moeten fietsen en echografie gedaan en niks gevonden. Nu is het terug maar met regelmaat. De laatste paar dagen zijn er hartkloppingen, soms een hele dag, soms tijdelijk. Die hartkloppingen doen helemaal geen pijn, ik word niet duizelig, niet misselijk, het enige wat er gebeurt bij de hartkloppingen is dat het “kietelt” van binnen bij m’n middenrif en moet ik bijna hoesten. Het klinkt raar maar ik wil niet nog eens naar een cardioloog gaan om te horen dat het weer niks is.

Het gaat ongeveer zo: elke “/” is een hartslag

—/—/—/—/-/–/-//—-/—/—/—/

Als dit gebeurt word ik natuurlijk bang en versnelt de hartslag nog meer en waarschijnlijk ook nog meer hartkloppingen door de paniek
    Heeft iemand hier ervaring mee?

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Echt niemand die iets weet? :/

Reageren
    John (moderator)

Misschien heb je wat veel stress en ben je aan het hyperventileren. Dat kan die klachten ook veroorzaken.

Reageren
Reageer op: Regelmatige hartkloppingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.