- Anoniem26 augustus 2014 om 16:01
Ik heb hier eerder iets gepost over m’n hart maar ik besef dat ik niet genoeg informatie heb gegeven.
Een jaar geleden ben ik naar de cardioloog gegaan omdat ik last had van hartkloppingen in mijn bed, heb moeten fietsen en echografie gedaan en niks gevonden. Nu is het terug maar met regelmaat. De laatste paar dagen zijn er hartkloppingen, soms een hele dag, soms tijdelijk. Die hartkloppingen doen helemaal geen pijn, ik word niet duizelig, niet misselijk, het enige wat er gebeurt bij de hartkloppingen is dat het “kietelt” van binnen bij m’n middenrif en moet ik bijna hoesten. Het klinkt raar maar ik wil niet nog eens naar een cardioloog gaan om te horen dat het weer niks is.
Het gaat ongeveer zo: elke “/” is een hartslag
—/—/—/—/-/–/-//—-/—/—/—/
Als dit gebeurt word ik natuurlijk bang en versnelt de hartslag nog meer en waarschijnlijk ook nog meer hartkloppingen door de paniek
Heeft iemand hier ervaring mee?2 reactiesReagerenAnoniem27 augustus 2014 om 10:30Echt niemand die iets weet? :/
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2014 om 10:47Misschien heb je wat veel stress en ben je aan het hyperventileren. Dat kan die klachten ook veroorzaken.
Reageren