- Andre23 november 2016 om 23:18
Hallo allemaal
Ik ben een man van 53
afgelopen vrijdagochtend een black out gehad en druk op de borst en schouderbladen
naar de huisarts geweest heb bloed laten prikken voor troponine was allemaal goed
komt en je gaat ecg ze zeggen dat je alles ziet???????? ik weet het niet meer
later op de middag toch weer huisarts gebeld dat het niet ging arts heeft
ambulance gebeld naar de hart bewakinng hartfilmpje gemaakt niks te zien maar voor observatie een nacht gebleven
in het ziekenhuis s nachts rond 3 uur ontzettend last gehad druk op de borst en mijn linker arm bloeddruk was hoog en hoofdpijn hartfilmpje gemaakt en nitrospray gebruikt bloeddruk wou niet zakken na 8 keer sprayen ging mijn bloeddruk naar beneden en de druk nam af cardioloog zegt we zien niks
wie kent dit
.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 november 2016 om 23:40Is er voorafgaand aan de klachten op vrijdag stress geweest of heb je een stressvolle periode gehad?
het is mij zelf enkele jaren geleden ook overkomen. Weliswaar na een hartinfarct, zonder ook maar iets te vinden.. in eerste instantie. Het bleken uiteindelijk hyperventilatie aanvallen te zijn die ik dus niet herkende en ook geen plek kon geven.
ReagerenAndre24 november 2016 om 12:55Hoi Tandor
Reageren
omdat ik zo moe was heb ik ook een long functie gehad
om alles uit te lokken ook hyperventilatie kreeg ik niet tijdens het fietsen kreeg ik heel veel pijn op mijn borst inspanning
maar was goed ik heb veel last niet elke dagJohn (moderator)
24 november 2016 om 13:10Heb je maagklachten? Veel boeren of opgeblazen gevoel?
Reageren
nemen de klachten in rust af? problemen met ontlasten? Is er een echo van je bovenbuik gemaakt?Andre24 november 2016 om 13:13Ik heb geen klachten van mijn maag etc
ReagerenJohn (moderator)
24 november 2016 om 14:10Moeilijk om daar zo iets over te zeggen…
Reageren
Ik zou in ieder geval terug gaan naar de huisarts als de klachten blijven aanhouden…er zal dan toch verder gezocht moeten worden.
Laat een echo of een scan van je bovenbuik maken.