- Anoniem2 februari 2016 om 11:55
2 dagen terug raakte mijn hand geklemd tussen een zware plaat, aan de kant van de pink, dat zorgde voor extreme zwelling van mijn hand, en pijn aan die zijde van de hand, en de kneukel van mijn pink, s’avonds liet ik foto’s trekken op spoed waar ze geen breuk konnen vaststellen (wat ze eigenlijk vreemd vonden omwille van die extreme zwelling, nu 2 dagen later is de zwelling grotendeels weggetrokken, en de pijn heel wat minder.
Het vreemde is nu echter dat van gisteravond ik het gevoel begon te verliezen in de top van mijn wijsvinger, dit is intussen al gevoelverlies geworden in mijn ganse wijsvinger, voel ook nauwelijks nog pijnprikkels op die vinger, er is geen verkleuring zichtbaar, maar ik vind dit behoorlijk vreemd, aangezien mijn wijsvinger het verst verwijderd is van de plaats waar ik mijn hand bezeerd hebt, en mijn ander vingers hier geen last van hebben.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 februari 2016 om 15:22Ik denk dat het goed is om even naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken.
Reageren
Er zal nog steeds een bloeduitstorting aanwezig zijn. Wellicht oefent die druk uit op een zenuw.