Gekneusde vinger

6 weken geleden heb ik met keepen een bal op mijn ringvinger gekregen waardoor deze achterover is geklapt. Het leek me mee te vallen dus ben eerst doorgegaan, maar savonds begin het steeds meer pijn te doen en kon ik de vinger ook bijna niet meer bewegen. Volgende ochtend langs de huisarts, zij dacht aan een kneuzing. 4 dagen getapet en dan moest het beter zijn. Maar helaas, dat was het niet. Toch weer terug naar de huisarts en alsnog foto's laten maken. Gelukkig, niet gebroken.

Nu zijn we dus  inmiddels 6 weken verder en nog altijd is de vinger dik, en alles wat ik er mee doe doet pijn. Daarnaast is er ong 2 weken geleden een rood bobbeltje aan de zijkant van de vinger ontstaan.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? En moet ik gewoon geduld hebben of kan ik toch beter weer opnieuw naar de huisarts gaan?

Reageren

Ik zou toch teruggaan naar de huisarts en een verwijzing voor de orthopeed vragen.

Reageren

Hi Mirjam,

ik heb precies hezelfde nu al 3 maanden een dikke ringvinger waar ik niks mee kan doen en ook idd aan de binnen rood/paarse plek. Na een voetbal erop gekregen... na een maand een foto laten maken maar geen breuk. Inmiddels begin ik er beetje gek te worden haha. Lijkt wel of er bloed/vocht in vast zit of soms denk misschien ontstoken v binnen ofzo. Ieder geval behoorlijk irritant, mocht je tips hebben dan graag ! Ik ga uit v een zware kneuzing maar snap niet dat t maar niet slinkt. Gr Dan

Reageren

Oja lijkt wel als het koud is of het erger word en de vinger is dan helemaal paars haha

Reageren

Ook voor jou:

Ik zou toch maar eens teruggaan naar de huisarts.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Gekneusde vinger

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe